header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto
 
 
Algemeen

Informatie inleveren Keepers- en coachtassen alle Teams!!!

Nieuws afbeelding 21-6-2023

Informatie inleveren Keepers- en coachtassen alle Teams!!!

Het seizoen 2022- 2023 loopt al weer bijna ten einde. Wij hopen dat iedereen terugkijkt op een mooi seizoen.

Alle keepers- en coachtassen moeten voor controle weer ingeleverd worden om klaar te maken voor het nieuwe seizoen.

Lees onderstaande informatie over inleverdata en tijden goed door.

 

Jongste jeugdteams (E en F teams):

Inleverdatum: vrijdag 23 juni

Tijd: tussen 19.00 uur en 21.00 uur

Waar: clubhuis, bij de materiaalcommissie

LET OP: Alle spullen dienen netjes en compleet ingeleverd te worden.

Inhoud coachtas (als reminder):

· 1 coachtas

· 1 fluitje

· 4 hoedjes

· 8 ballen

· 4 grote pylonen

· 3 strafcorners maskers (8-tallen)

 

ALLE A,B,C,D jeugdteams:

Inleverdatum: zondag 25 juni

Tijd: tussen 10.00 uur en 13.00 uur

Waar: clubhuis, bij de materiaalcommissie

Wat inleveren: complete keeperstas (incl. gewassen shirt), coachtas en slotje kluisje.

LET OP: Alle spullen dienen netjes en compleet ingeleverd te worden. Haal spullen die niet van de club zijn uit de keeper- en coachtas en uit je kluisje. Het kluisje moet helemaal leeg zijn.

Ook de vaste keepers dienen zich te melden met hun spullen bij de materiaalcommissie.

Inhoud coachtas (als reminder):

· 1 coachtas

· 3 strafcorners maskers

· Hoedjes

· coachbordje

· grote pylonen

· stift voor coachbordje

· ballen

 

ALLE Senioren teams incl. trimmers:

Inleverdatum: zondag 25 juni

Tijd: tussen 10.00 uur en 13.00 uur

Waar: clubhuis, bij de materiaalcommissie

Wat inleveren: complete keeperstas (incl. gewassen shirt), coachtas en slotje kluisje.

LET OP: Alle spullen dienen netjes en compleet ingeleverd te worden. Haal spullen die niet van de club zijn uit de keeper- en coachtas en uit je kluisje. Het kluisje moet helemaal leeg zijn.

Ook de vaste keepers dienen zich te melden met hun spullen bij de materiaalcommissie.

Inhoud coachtas (als reminder):

· 1 coachtas

· 3 strafcorners maskers

· hoedjes

· coachbordje

· grote pylonen

· stift voor coachbordje

· ballen

 

Dan nog even dit:

Wij verzoeken jullie de spullen netjes en compleet in te leveren. Het sorteren en vervangen van alle teamtassen is veel werk voor de materiaalcommissie. Indien de tas niet compleet is, zal dit worden verrekend. Het uitleveren van de gecontroleerde tassen zal hoogstwaarschijnlijk voor iedereen op 2 september plaatsvinden.

Zo kunnen de oefenwedstrijden en trainingen met de nieuwe teams met de nieuwe keeper- en coachtas plaatsvinden.

Houd de berichtgeving hierover in de gaten.

 

Heb je vragen/ opmerkingen over bovenstaande informatie, mail naar [email protected]

Sportieve groet,

De Materiaalcommissie

 

 

 

 

 

 

 

 

Bijlage